Foto: RabDanas
{gallery}Mate Primosten{/gallery}
U prvom dijelu monologa Mate u ulozi zabrinute majke učenika 6. razreda traži pomoć jer se njezin sin počeo naglašeno seksualno ponašati nakon što je za lektiru pročitao “Slavonsku šumu”, a u drugom dijelu monologa se vješto preobražava u dr. Ostojića koji vidi rješenje u slanju na zdravstveni odgoj.
Nakon što je stručno povjerenstvo odgledao svih 36 pojedinačnih nastupa, donesena je odluka da Mate Rukavina još jednom izvede svoj monolog na završnoj svečanosti. Mate je u maniri pravog glumca stao na pozornicu pred prepunom kongresnom dvoranom i još jednom nasmijao i oduševio sve svojom kreacijom zabrinute majke Zorice i trezvenog literoterapeuta dr. Ostojića, a na okruglom je stolu posebno pohvaljen odabir teksta, iznimno kvalitetna gluma, povezanost glumca i teksta te dramaturška preciznost izvedbe.
Nakon što je stručno povjerenstvo u sastavu dramske pedagoginje iz ZKM-a Jadranke Korda-Krušlin i dramaturga i publiciste Jasena Boke odgledao svih 36 pojedinačnih nastupa, donesena je odluka da Mate Rukavina još jednom izvede svoj monolog na završnoj svečanosti. Za završnu svečanost, kojoj prisustvuju svi sudionici literarnog, dramskog i novinarskog izraza, uobičajeno je da se pročitaju jedan literarni i novinarski rad te izvedu dva pojedinačna i dva skupna scenska nastupa koja su na neki način obilježila ovogodišnju smotru.
Na okruglom je stolu posebno pohvaljen odabir teksta, iznimno kvalitetna gluma, povezanost glumca i teksta te dramaturška preciznost izvedbe. Mate Rukavina je u maniri pravog glumca stao na pozornicu pred prepunom kongresnom dvoranom i još jednom nasmijao i oduševio sve svojom kreacijom zabrinute majke Zorice i trezvenog literoterapeuta dr. Ostojića.
LiDraNo nema prvih, drugih ni posljednjih mjesta, svi smo dobili ista priznanja, ali ono što je pokazatelj uspjeha je pljesak i ovacije vrlo zahtjevne i koncentrirane publike čije stručno oko prati svaki nastup. Stručno povjerenstvo istaknulo je suradnički odnos među sudionicima, pomoć koju pružaju jedni drugima, ili kako je to simpatično primijetila Korda-Krušlin Kafka nosi stolicu Jesenjinu i pomaže mu kod pripreme scene za nastup.
Neprocjenjivo je iskustvo gledanja 14 najboljih skupnih scenskih nastupa od kojih neki mogu bez zadrške biti prikazani na pozornici bilo kojeg hrvatskog narodnog kazališta, a sasvim je izvjesno da gledamo buduće velike dramske umjetnike, pjesnike i novinare.
Najiskrenije čestitke Mati Rukavini i njegovoj mentorici Margariti Čutul, na još jednom velikom uspjehu!