Foto: RabDanas
Tijekom listopada na Kvarneru je ostvareno 150.000 dolazaka i 556.000 noćenja, što predstavlja porast od 5% u noćenjima i 2% u dolascima u odnosu na listopad prošle godine, a posebno se ističe otok Rab s 56% više dolazaka i 45% više noćenja.
Ovi podaci potvrđuju uspješnu posezonu te jasno ukazuju na pozitivan trend razvoja cjelogodišnjeg turizma, što je jedan od ključnih ciljeva Kvarnera.
Hoteli su ostvarili porast od 1% u dolascima, iako bilježe blagi pad u noćenjima (-1%), dok hoteli s 5 zvjezdica pokazuju izuzetne rezultate. U njima je zabilježeno čak 14% više dolazaka te 9% više noćenja u odnosu na prošlu godinu. Kampovi također bilježe izvrsne rezultate. Ostvarili su porast od 12% u dolascima te 13% u noćenjima u istom razdoblju prošle godine. Objekti u domaćinstvu ostvarili su porast od 1% u dolascima, dok je u noćenjima zabilježen pad od 2%.

Posebno se ističe podatak da je otok Rab ostvario 56% više dolazaka i 45% više noćenja, dok je otok Krk također u pozitivnom trendu s porastom od 10% u dolascima i 18% u noćenjima. Riječki prsten zabilježio je 8% više dolazaka.
Njemačka, nama najznačajnije tržište, je ostvarila rast od 4% u dolascima. Slovenci su ostvarili 19% više noćenja, Mađari 31% više noćenja i Talijani 7% više noćenja u listopadu.
U listopadu je hrvatsko tržište ostvarilo rast od 15% više noćenja.
U PRVIH DESET MJESECI NA KVARNERU 3% VIŠE DOLAZAKA I 1% VIŠE NOĆENJA
U prvih deset mjeseci rezultati su također vrlo pozitivni te je zabilježeno više od 3 milijuna dolazaka, što je 3% više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, te 17,9 milijuna noćenja što označava porast od 1%.
Hoteli su ostvarili 7% više dolazaka i 6% više noćenja, pri čemu posebno prednjače hoteli od 5 zvjezdica s 11% više dolazaka i 8% više noćenja.
Kampovi su u prvih deset mjeseci na razini prošle godine, dok su objekti u domaćinstvu ostvarili rast od 1% u dolascima i blagi pad u noćenjima od 1%.
Otok Rab bilježi odlične rezultate, s 7% više dolazaka i 4% više noćenja. Otok Krk bilježi 3% više dolazaka i 2% više noćenja, dok Gorski kotar bilježi 3% više dolazaka i 1% više noćenja. Cresko-lošinjski otoci bilježe rast u dolascima od 2%, dok su noćenja na razini prošle godine. Opatijska rivijera i Riječki prsten bilježe rast od 2% u dolascima, ali pad u noćenjima od 1%, dok Crikveničko-vinodolska rivijera bilježi rast od 1% u dolascima i pad od 1% u noćenjima.
Što se tiče tržišta, Slovenija bilježi rast od 2% u dolascima i 3% u noćenjima. Italija je ostvarila 2% više dolazaka, dok je u noćenjima na razini s prošlom godinom. Austrija je ostvarila 4% više dolazaka i 2% više noćenja. Njemačka bilježi blag pad u dolascima i noćenjima od 2%.
Hrvatsko tržište ostvarilo je izvrsne rezultate, s 10% više dolazaka i 5% više noćenja.
“Rezultati u listopadu i tijekom prvih deset mjeseci potvrđuju da Kvarner sustavno privlači goste izvan glavne turističke sezone, što je ključno za naš dugoročni cilj – razvoj cjelogodišnjeg turizma. Turistički proizvodi na kojima smo intenzivno radili, poput gastronomije, aktivnog turizma, zdravstvenog turizma i drugih, postali su snažni motivi dolaska na Kvarner u pred i posezoni te privlače posjetitelje upravo u tom razdoblju,” rekla je direktorica TZ Kvarnera, dr. sc. Irena Peršić Živadinov.
Izvor: Turistička zajednica Kvarnera






















