
Foto: Centar za kulturu i sport Lopar
Proteklog četvrtka i petka (17. i 18. travnja) održane su prve dvije „STEM igraonice“, u organizaciji Centra za kulturu i sport Lopar. U četvrtak su sudjelovali učenici drugog i trećeg razreda, a u petak učenici od trećeg do šestog razreda osnovne škole.

Tijekom dva dana izrađivali su se modeli Marsova rovera, čime se stekao uvid i temelj za planiranje (po složenosti sastavljanja) idućih radionica koje uključuju slaganje motoriziranih modela.

Koncept „STEM igraonice“, kao što i sami naziv govori, jest učenje putem igre. Na samome početku saznalo se (učenici predmetne nastave mogli su ponoviti i utvrditi) što je to Sunčev sustav, od kojih se planeta sastoji, koja je pozicija Zemlje i Marsa u odnosu na Sunce, kako je Mars dobio ime, kako izgleda njegova površina, koliko traje dan na Marsu, izmjenjuju li se godišnja doba, koji je raspon temperature, je li moguć život na njemu i kako se, u konačnici, istražuje.

Središnji dio radionice odnosio se na slaganje motoriziranog vozila (rovera) koje se kreće po Marsu i raznim senzorima istražuje, očitava i šalje brojne informacije prema Zemlji. Na samome kraju pustilo se rovere u pogon i uživalo u njihovu radu prilikom istraživanja školskih klupa.
Izvor i foto: Centar za kulturu i sport Lopar