Home Aktualno Ian Peran detaljno opisao što mu se sve događalo na utrci po jakom jugu, kiši i olujnoj buri

Ian Peran detaljno opisao što mu se sve događalo na utrci po jakom jugu, kiši i olujnoj buri

0
Ian Peran detaljno opisao što mu se sve događalo na utrci po jakom jugu, kiši i olujnoj buri
CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v80), default quality?

Foto: RabDanas

Druga i treća etape CRO Racea, u srijedu 2. listopada i četvrtak 3. listopada, vozile su se po teškim vremenskim uvjetima, jakom jugu, kiši i olujnoj buri. Kako se u tim uvjetima snašao detaljno nam je opisao naš rapski predstavnik na utrci – Ian Peran.

Deveto izdanje međunarodne biciklističke utrke CRO Race je točno na pola puta. Nakon tri od ukupno šest odvoženih etapa mladi Rabljanin je trenutno na 128. mjestu u ukupnom poretku, ali i 32. u poretku mladih vozača do 23 godine, s tim da treba naglasiti kako je Ian Peran najmlađi u tom društvu.

Zadnje dvije etape utrke CRO Race bile su posebno zahtjevne zbog vremenskih uvjeta, pa je tako u drugoj (od Biograda na Moru do Novalje) puhalo jako jugo, a u trećoj, skraćenoj do Opatije olujna bura. Kako je bilo voziti i što mu se sve događalo, Ian nam je detaljno ispričao:

“U drugoj etapi nije bilo kiše, ali je zbog jakog juga etapa bila iznimno brza. Prvih 20-ak kilometara od Biograda do Zadra puhao nam je vjetar u leđa, no u Zadru smo skretali desno, te je tada vjetar u leđa postao bočni vjetar, a kada se to dogodi, obično jake ekipe pokušavaju “rastrgati” grupu zbog specifičnog načina vožnje na bočnom vjetru, jer se umjesto jedan iza drugoga, vozi do pola strane vozača ispred sebe.”

“Tada sam se našao u lošoj poziciji u grupi i nisam se mogao držati. Ubrzo me i cijeli konvoj pratećih automobila prošao i našao sam se potpuno sam. Srećom, automobil WorldTours tima UAE je nešto zaostao zbog pada svojeg vozača, te su me, pružajući mi zavjetrinu – vratili u konvoj taman u Posedarju kada smo opet skretali lijevo i kretali na uspon sa vjetrom u leđa. Na tom usponu sam se spojio s još dvojicom zaostalih vozača i nastavili smo se voziti kroz konvoj sve do Paškog mosta nakon kojega smo se vratili u glavnu grupu. U Pagu je krenuo kategorizirani uspon i tada sam ponovno otpao od glavne grupe zbog iscrpljenosti jer sam se prethodno 50 kilometara borio da se vratim u glavnu grupu. Od tog mjesta sam do cilja stigao sa manjom grupom od 10-ak vozača”, opisao je Ian događaje na drugoj etapi.

“Što se tiče treće etape, zbog orkanske bure između Senja i Novog Vinodolskog start je bio premješten na 64.5 km etape u Novi Vinodolski, 2 km prije uspona na Bribir. Uvjeti su bili ekstremno teški, jaka bura i kiša te posljedična hladnoća maksimalno su otežali i ovu skraćenu etapu.”

“Prvi uspon smo odradili u umjereno jakom tempu, na vrhu se nije odmah išlo na spust, već je slijedilo nekoliko kilometara valovitog terena. Otraga u grupi bilo je vjerojatno i teže nego ispred, upravo zbog vjetra koji je puhao u prsa i s desne strane. Na sljedećem spustu je grupa malo “popucala” zbog opasnih uvjeta i možda pretjerane opreznosti nekih vozača. Nažalost, našao sam se na stražnjem dijelu tog događaja nakon čega je bilo teško vratiti se na rep grupe. Odmah nakon povratka, tempo je opet narastao i tada nisam imao snage pratiti. U početku smo bili samo dvojica koji smo pustili, no u sljedećih nekoliko kilometara broj vozača u našoj grupi narastao je na 20-ak. Kada se formirao taj tzv. grupetto, mi smo u svojem tempu stigli do cilja (do kojeg je u tom trenutku bilo 60-ak kilometara, znači veliki dio etape)”, zaključio je svoju priču rapski predstavnik na uglednoj međunarodnoj biciklističkoj utrci CRO Race.

Inače, pobjednik treće etape vožene od Novog Vinodolskog do Opatije u dužini od 89.5 kilometara bio je Amerikanac Brandon McNulty (UAE Team Emirates), a tom je etapnom pobjedom preuzeo i vodstvo u ukupnom redoslijedu.

FOTO: Sport IT

Etapa se prema prvotnom planu trebala voziti od Otočca do Opatije u dužini od 154 kilometra, ali jak vjetar na dionici ceste od Senja do Novog Vinodolskog prisilio je organizatore na skraćivanje etape, a samim time otpali su brdski cilj na Vratniku te prolazni cilj u Novom Vinodolskom. Također, zbog jake kiše koja je pratila vozače od starta do cilja odlučeno je kako se neće dijeliti bonifikacijske sekunde u Opatiji kako prilikom prvog prolaska ciljnom ravninom tako niti na samom cilju.

Drugo mjesto u etapi zauzeo je još jedan vozač iz momčadi UAE Team Emirates, Španjolac Igor Arrieta, a treće Danac Tobias Lund Andresen (dsm-firmenich-POSTNL) koji su za pobjednikom zaostali 26 sekundi.

Nakon tri etape crvenu majicu vodećeg preuzeo je McNulty sa 30 sekundi prednosti u odnosu na drugog Talijana Giovannija Lonardija (Polti-Kometa) i 36 sekundi ispred trećeg Andresena. Plavu majicu za najboljeg sprintera u četvrtoj će etapi nositi Talijan Giovanni Lonardi (Polti-Kometa), zelenu majicu za najboljeg penjača zadržao je Nizozemac Axel van der Tuuk (Metec-Solarwatt p/b Mantel), dok je novi nositelj bijele majice za najboljeg mladog vozača Danac Tobias Lund Andresen (dsm-firmenich-POSTNL).

Četvrta etapa utrke vozi se u petak, 4. listopada od Krka do Labina u dužini od 160,5 kilometara.