Home Aktualno Predivan pogled na Lopar i Rab kao dio velike kampanje HTZ-a u čak 13 europskih država

Predivan pogled na Lopar i Rab kao dio velike kampanje HTZ-a u čak 13 europskih država

0
Predivan pogled na Lopar i Rab kao dio velike kampanje HTZ-a u čak 13 europskih država

Foto: Hrvatska turistička zajednica

Hrvatska turistička zajednica će do kraja srpnja provoditi brend kampanje na 13 najvažnijih europskih tržišta. Među materijalima kojima će se promovirati hrvatski turizam u tim državama je i plakat s velebitskim pogledom na Lopar, otok Rab i Goli otok.

Glavni ciljevi kampanje „Experience Croatia…your memories are on us“, uključuju promociju hrvatskog turizma, destinacija i turističkih proizvoda, odnosno cilj je osnažiti prepoznatljivost Hrvatske u globalnim okvirima kroz dodatno jačanje pozicije naše zemlje kao sigurne i atraktivne cjelogodišnje destinacije.

Uzimajući u obzir bogatu hrvatsku turističku ponudu u kampanji su kao najprepoznatljiviji hrvatski turistički proizvodi posebno istaknuti predivna priroda, aktivni turizam, nautika, eno-gastronomija, kultura, itd.

FOTO: HTZ

Na jednom od promotivnih materijala nalazi se i otok Rab, odnosno prekrasna panorama Golog otoka i Raba prema Loparu, a točka gledišta je Zavižan. I upravo je u toj fotografiji najbolje sažeta iznimna ponuda hrvatskog turizma – planina i more jedan do drugoga kao predivni prirodni atributi.

Kao ostali aduti na promotivnim materijalima ističu se Rovinj i Dubrovnik, pa je Rab u doista uglednom društvu naših turistički destinacija.

FOTO: HTZ

“Snažnim promotivnim aktivnostima potičemo turiste iz svih dijelova svijeta da odaberu Hrvatsku za svoj idealni odmor i putovanje. Daljnja promocija hrvatske turističke ponude bit će najintenzivnija od ožujka do lipnja, odnosno do početka glavne sezone i to kroz isticanje točno određenih turističkih proizvoda od najvećeg interesa za svako pojedino tržište. Uvjereni smo da ćemo kroz ovu kampanju dodatno ojačati poziciju naše zemlje kao visoko kvalitetne cjelogodišnje destinacije koja nudi širok spektar mogućnosti tijekom cijele godine”, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši da se u 2024. godini očekuje nastavak pozitivnih turističkih trendova s posebnim naglaskom na razdoblja pred i posezone u kojima hrvatski turizam ima najveći prostor za daljnji održivi rast i razvoj.

Tržišta na kojima se provodi brend kampanja su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, Češka, Velika Britanija, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Švedska, Slovačka i Švicarska.

FOTO: HTZ

Promocija aktivnosti bit će realizirana kroz offline, online medije, tj. u sklopu televizijskih i radijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža te kanala na YouTubeu.

Izvor: Hrvatska turistička zajednica